Nabór kandydatów

Na tej stronie publikowane będą ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska pracy w Zarządzie Budynków Komunalnych i Zieleni Miejskiej.

OK.111.1.2024.KZ                                                                                                                                                                                                                                Nisko, dnia 19.03.2024

 

 

 

Zarząd Budynków Komunalnych i Zieleni Miejskiej

37 – 400 Nisko, ul. Fryderyka Chopina 31A

 

OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

informatyk/ specjalista ds technicznych

 

  1. Wymagania niezbędne (konieczne):
  • obywatelstwo polskie lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP oraz znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej ,
  • doświadczenie zawodowe min. 3 lata pracy przy wykształceniu średnim,
  • wykształcenie wyższe o kierunku informatyk, elektronik
  • ukończone studia wyższe o kierunku informatyka, elektronika
  • nieposzlakowana opinia
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • znajomość przepisów z zakresu między innymi ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane, prawo wodne i rozporządzeń wykonawczych do niego, ustawa o ochronie danych osobowych
  • wykształcenie i doświadczenie zawodowe: co najmniej średnie techniczne i posiadanie co najmniej 3 letniego stażu pracy na stanowisku informatyk, elektronik
  • umiejętność obsługi komputera,
  1. Wymagania dodatkowe (pozostałe):
  • wykształcenie i doświadczenie zawodowe: co najmniej średnie techniczne   i posiadanie co najmniej trzy letniego stażu pracy na stanowisku informatyka, elektronika,,
  • umiejętność czytania map i dokumentacji technicznej,
  • znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, prawa zamówień publicznych, ustawy prawo wodne i przepisów wydanych na jego ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do w/w ustaw oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania,
  • prawo jazdy kat. B
  • predyspozycje osobowościowe: odporność na stres, kreatywność, umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków, łatwość podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole, sprawna i efektywna organizacja pracy
  • umiejętność obsługi pakietu biurowego,
  • samodzielność, dobra organizacja pracy, rzetelność, systematyczność
  • umiejętność pracy w zespole, prowadzenia szkoleń, komunikatywność
  • odporność na stres
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. wdrażanie i rozwój systemów informatycznych jednostki,
  2. informatyczne zabezpieczenie danych jednostki, ochrona bez danych i programów przed działaniem wirusów komputerowych,
  3. gospodarowanie sprzętem i siecią komputerową oraz koordynowanie zaspokajania potrzeb jednostki w tym zakresie,
  4. zapewnienie ciągłości sprawnego funkcjonowania systemów informatycznych,
  5. dokonywanie analizy funkcjonowania systemów informatycznych i występowanie z wnioskami na temat ich usprawnień,
  6. obsługa techniczna i informatyczna systemów informatycznych i sprzętu komputerowego jednostki, administrowanie bazami danych jednostki,
  7. poznawanie nowych systemów, sprzętu i urządzeń techniki biurowej, ocena możliwości ich zastosowania w pracy jednostki oraz wdrażanie,
  8. bieżące monitorowanie stanowisk pracy w zakresie poprawy optymalnego wykorzystania sprzętu i urządzeń techniki biurowej w celu poprawy jakości pracy oraz jej ergonomii,
  9. opracowywanie, wdrożenie i monitorowanie zabezpieczenia sieci informatycznej w zakresie ochrony informacji niejawnych,
  10. ujednolicanie i standaryzacja oprogramowania, wdrażanych i eksploatowanych systemów informatycznych oraz ich warunków technicznych,
  11. zapewnienie odpowiednich warunków technicznych do transmisji danych w ramach eksploatowanych systemów,
  12. prowadzenie analiz oraz opracowywanie diagnoz stanu przepływu informacji decyzyjnych na potrzeby sterowania i regulowania przebiegu procesów administracyjnych w jednostce,
  13. współpraca w przedmiocie swojego działania z gminą,
  14. budowanie, wdrażanie i eksploatacja serwisu internetowego,
  15. budowa zintegrowanego systemu informatycznego w urzędzie,
  16. analiza potrzeb oraz planowanie rozwoju oprogramowania,
  17. zakup i wdrażanie oprogramowania:
  18. a)       przygotowywanie wraz z komórkami merytorycznymi opisu przedmiotu zamówienia będącego częścią SIWZ,
  19. b)      nadzorowanie szkoleń związanych z wdrażaniem oprogramowania,
  20. c)       monitorowanie zgodności realizacji usług i dostaw z warunkami umowy,

3)      nadzór nad eksploatacją oprogramowania:

  1. a)       zarządzanie dostępem do oprogramowania,
  2. b)      wsparcie użytkowników w zakresie eksploatacji,
  3. c)       koordynacja i nadzór nad modyfikacjami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne,
  4. d)      dbałość o spójność przetwarzanych danych,
  5. administrowanie serwerami, bazami danych jednostki,
  6. administrowanie siecią teleinformatyczną:
  7. utrzymanie i rozwój lokalnej sieci komputerowej (LAN) obejmujące okablowanie strukturalne budynku urzędu oraz urządzeń aktywnych zapewniających prawidłowe funkcjonowanie sieci,
  8. utrzymanie i rozwój łączy transmisji danych (WAN),
  9. zarządzanie dostępem do internetu,
  10. zapewnienie ochrony zasobów informacyjnych znajdujących się w sieci urzędu:
  11. opracowanie, wdrożenie i nadzór nad stosowaniem w Urzędzie Polityki Bezpieczeństwa,
  12. konfigurowanie i administrowanie oprogramowaniem systemowym i siecią komputerową w stopniu umożliwiającym zabezpieczenie danych osobowych przed nieupoważnionym dostępem,
  13. c)    archiwizacja danych,
  14. d)    przygotowywanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych,
  15. wykonywanie zadań „inspektora ochrony danych ” w tym:
  16. sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowywanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych,
  17. opracowanie i aktualizowanie dokumentacji, o której mowa w art.36 ust.2 ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz przestrzeganie zasad w niej określonych,
  18. zapewnienie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych (szkolenia)
  19. prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych, z wyjątkiem zbiorów, o których mowa w art.43 ust. l, zawierającego nazwę zbioru oraz informacje, o których mowa w art.41 ust.1 pkt. 2-4a i 7 ustawy o ochronie danych osobowych.
  20. administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej, administrowanie stroną internetową, obsługa Biuletynu Informacji Publicznej i strony internetowej www. zbkizm-nisko.pl
  21. wdrażanie i utrzymywanie podpisu elektronicznego,
  22. planowanie i zakup sprzętu komputerowego:
  • analiza potrzeb,
  • przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia będącego częścią SIWZ,
  • monitorowanie zgodności realizacji usług i dostaw z warunkami umowy,
  • nadzór nad eksploatacją Sprzętu komputerowego - utrzymanie ciągłości pracy stacji roboczych:
  1. instalacja i konfiguracja stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania biurowego oraz poczty elektronicznej,
  2. udzielanie pomocy w problemach związanych z eksploatacją stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych, w tym naprawy bieżące,
  3. przyjmowanie oraz prowadzenie ewidencji zgłoszeń awarii sprzętu komputerowego i oprogramowania,
  4. nadzór nad wykonywaniem usług gwarancyjnych oraz serwisu pogwarancyjnego sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych,
  • prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  1. organizowanie kąpieliska, w tym opracowanie profilu wody w kąpielisku, przygotowanie zgłoszeń wodno-prawnych w tym zakresie, przygotowywanie wniosku o utworzenie kąpieliska wraz z niezbędnymi dokumentami,
  2. przygotowanie kąpieliska do otwarcia, dbanie o wymagane wyposażanie kąpieliska, i apteczki,
  3. prawidłowe oznakowanie kąpieliska, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kąpieliska,
  4. udział w badaniach wody wykonywanych przez sanepid,
  5. współpraca z ratownikami wodnymi w zakresie prawidłowego funkcjonowania kąpieliska,
  6. opracowanie regulaminów korzystania z terenów rekreacyjno – sportowych, siłowni plenerowych, boisk wielofunkcyjnych, torów rowerowych, placów zabaw, kortów tenisowych i innych obiektów.
  7. prowadzenie książek obiektu budowlanego dla obiektów budowlanych administrowanych przez ZBKiZM z szczególnym uwzględnieniem ich kompletności,
  8. prowadzenie książek technicznych obiektów według wzoru ustalonego przez zakład, zakładanie i prowadzenie książek dla nowych obiektów budowlanych,
  9. prowadzenie kontroli placów zabaw i innych obiektów rekreacyjno – sportowych, w tym: kontroli regularnej – 1 raz na tydzień, kontroli funkcjonalnej – 1 raz na kwartał i kontroli rocznej,
  10. zapewnienie przeprowadzenia okresowych kontroli stanu technicznego wszystkich obiektów w terminach i na zasadach wynikających z odrębnych przepisów,
  11. weryfikacja merytoryczna faktur wystawianych na podstawie obowiązujących umów związanych z obsługą zasobu w zakresie zadań stanowiska,
  12. udział w kontrolach organów zewnętrznych,
  13. dbanie o prawidłowy stan techniczny urządzeń,
  14. weryfikacja potrzeb remontowych, przygotowywanie materiałów do planu finansowego,
  15. sporządzanie planów robót remontowych w oparciu o wyniki kontroli stanu technicznego, oddzielnie dla każdego obiektu,
  16. prowadzenie ewidencji zasobów a także ich aktualizacja,
  17. niezwłoczne zgłaszanie wszelkich dewastacji na Komendę Powiatową Policji w Nisku,
  18. przygotowywanie zapotrzebowania na materiały do remontów placów zabaw, boisk wielofunkcyjnych, altan grillowych, siłowni plenerowych,
  19. dbanie o przestrzeganie przepisów BHP w zakładzie, prowadzenie szkoleń wstępnych z dziedziny BHP,
  20. udział w dokonywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz opracowanie kart ryzyka zawodowego,
  21. opracowanie wewnętrznych zarządzeń, instrukcji, regulaminów dotyczących pracy na stanowisku
  22. reprezentowanie pracodawcy przed organami kontrolującymi,
  23. oznaczanie budynków, obiektów budowlanych lub terenu do przeprowadzenia akcji ewakuacyjnej i ratowniczej, zapewnienie osobom przebywającym w budynku, obiekcie budowlanym lub ich terenie bezpieczeństwa i możliwości ewakuacji,
  24. planowanie potrzeb w zakresie wyposażenia obiektów biurowych administrowanych przez ZBKiZM w sprzęt gaśniczy i urządzenia p.poż., zapobieganie pożarom oraz prowadzenie ewakuacji,
  25. nadzorowanie szkoleń w zakresie p.poż.
  26. przygotowywanie i przekazywanie do stanowiska zajmującego się zamówieniami publicznymi wniosków o wszczęcie postępowań na zamówienia publiczne dotyczących zadań realizowanych na stanowisku,
  27. redagowanie pism, wniosków, przyjmowanie i rozpatrywanie korespondencji z dochowaniem terminów określonych przepisami.
  28. sporządzanie miesięcznych planów zadań,
  29. opracowywanie założeń do planu rzeczowo – finansowego jednostki,
  30. opracowanie danych do projektu budżetu jednostki,
  31. koordynowanie akcją zima, kontrola i ocena przebiegu akcji zima, podejmowanie niezbędnych decyzji i środków zaradczych,
  32. prowadzenie spraw związanych z eksploatacją sprzętu, w tym ewidencja środków transportu, rozliczanie paliwa i naliczanie opłat z tytułu zanieczyszczeń, zgłaszanie usterek, przeglądy, naprawy
  33. prowadzenie ewidencji sprzętów, pojazdów,
  34. pilnowanie terminów przeglądów, ubezpieczenia,
  35. zgłaszanie potrzeb dotyczących wyposażenia w sprzęt i materiały eksploatacyjne, zamawianie części zamiennych.
  36. Dbanie o wyposażenie apteczek, legalizację gaśnic.
  37. Zastępowanie podczas nieobecności administratora budynków mieszkalnych oraz spraw technicznych i remontowych.
  38. Wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: stanowisko pracy znajduje się na II piętrze w budynku Zarządu Budynków Komunalnych i Zieleni Miejskiej przy  Fryderyka Chopina 31A. Dostęp do sanitariatów na II piętrze, w budynku znajduje się winda. Budynek przystosowany do osób z niepełnosprawnościami. Praca przy monitorach ekranowych LCD m.in. 15,4 cala z użyciem kserokopiarki, drukarek, laminatorów termicznych.

 

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Budynków Komunalnych i Zieleni Miejskiej w Nisku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • życiorys
  • list motywacyjny podpisany przez kandydata,
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie podpisany przez kandydata,
  • kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
  • kserokopie dyplomów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • oświadczenie osoby, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, zaświadczenie o niekaralności z KRS
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna,
  • w przypadku dopuszczenia do ubiegania się o stanowisko urzędnicze, obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub innych przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, o którym mowa w przepisach o służbie cywilnej.
  • oświadczenie osoby o korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (przed podpisaniem umowy wymagana informacja o osobie z Krajowego Rejestru Karnego),
  • wszystkie kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność przez kandydata.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych /RODO/ w celach przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze specjalisty ds. technicznych i BHP.
  • Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność przez kandydata.

 

  1. W ogłoszonym naborze mają zastosowanie przepisy art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych .

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

        Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie znajdującym się w siedzibie Zarządu Budynków Komunalnych i Zieleni Miejskiej w Nisku przy ul. Fryderyka Chopina 31A, lub wysłać pocztą z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze informatyk / specjalista ds technicznych w terminie do dnia 4 kwietnia 2024r .

 

Aplikacje, które wpłyną do ZBKiZM po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru nie będzie umieszczona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.zbkizm-nisko.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Budynków Komunalnych i Zieleni Miejskiej w Nisku przy ul. Fryderyka Chopina 31A.

 

9 . Pozostałe informacje.

  1. O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani e-mailem.
  2. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Zarządzie Budynków Komunalnych  i Zieleni Miejskiej.
  3. Dyrektor może na każdym etapie procedury naboru od niej odstąpić.

 

 

 

 

Z up. Burmistrza Gminy i Miasta Nisko

 

mgr Katarzyna Zybura

Dyrektor Zarządu Budynków Komunalnych i Zieleni Miejskiej

Zarząd Budynków Komunalnych i Zieleni Miejskiej ogłasza nabór kandydatów na stanowisko specjalisty ds technicznych i BHP. Aplikacje można składać w terminie do 14 GRUDNIA 2023R DO GODZINY 15.00